Paczkomaty InPost

Retururi și reclamații

Retururi și reclamații

Retragerea din contract

Dacă sunteți un așa-numit cumpărător privilegiat, desigur:

  1. A) consumatorul

sau

  1. B) o persoană fizică pentru care contractul pe care l-ați încheiat cu noi este direct legat de activitatea dvs. comercială, dar nu are un caracter profesional pentru dvs.

- Ca regulă generală, aveți dreptul de a vă retrage dintr-un contract la distanță.

Vă puteți retrage din contract trimițându-ne o declarație de retragere, de exemplu, prin e-mail trimis la: [email protected].

Vă puteți retrage din contract în termen de 14 zile.

Perioada de retragere de 14 zile începe de la momentul în care intrați în posesia bunurilor sau a unei terțe părți, alta decât transportatorul desemnat de dumneavoastră sau, în cazul unui contract care cuprinde mai multe bunuri livrate separat, în loturi sau în părți, de la momentul în care intrați în posesia ultimului bun, lot sau parte.

Trimiterea declarației înainte de termenul limită este suficientă pentru respectarea acestuia.

Returnați-ne imediat bunurile returnate la următoarea adresă:

 

PAXY– PT4Camp

Ogorului 3G (depozit FAN Courier)

410554 Oradea

 

dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care v-ați retras din contract.

Vă vom rambursa imediat plățile pe care le-ați efectuat, în conformitate cu regulile magazinului, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea declarației dumneavoastră de retragere.

În cazul în care nu ne-am oferit să ridicăm noi înșine bunurile de la dvs., putem reține rambursarea plății primite de la dvs. până când primim bunurile înapoi sau până când ne furnizați o dovadă de returnare, în funcție de care dintre aceste evenimente are loc primul.

Amintiți-vă că nu aveți dreptul de retragere dintr-un contract încheiat la distanță, printre altele:

  • în cazul în care obiectul livrării este un bun nerefabricat, fabricat conform specificațiilor dumneavoastră sau pentru a răspunde nevoilor dumneavoastră personalizate;
  • în cazul în care obiectul prestației este reprezentat de bunuri perisabile sau cu termen de valabilitate scurt;
  • în cazul în care obiectul serviciului este reprezentat de bunuri furnizate în ambalaje sigilate care nu pot fi returnate după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
  • în cazul în care obiectul serviciului este reprezentat de înregistrări sonore sau vizuale sau de programe de calculator furnizate în ambalaj sigilat, în cazul în care ambalajul este deschis după livrare.

Veți găsi informații detaliate despre anulare în regulamentul magazinului nostru.

Reclamații

Următoarele prevederi se aplică unui așa-numit cumpărător privilegiat. Dacă nu sunteți un cumpărător privilegiat, vă rugăm să consultați regulamentul magazinului nostru pentru informații detaliate privind reclamațiile.

În cazul în care executăm în mod incorect contractul încheiat cu dumneavoastră, aveți dreptul de a face o reclamație - de preferință la adresa de e-mail: [email protected] sau prin poștă la adresa: 3c Wiewiórcza Street, 15-535 Białystok

Bunurile defecte trebuie trimise la următoarea adresă:

 

PAXY– PT4Camp

Ogorului 3G (depozit FAN Courier)

410554 Oradea

 

Ca regulă generală, suntem răspunzători pentru neconformitatea bunurilor cu contractul, existentă la momentul livrării și descoperită în termen de doi ani de la acel moment.

Pe baza prevederilor Legii privind drepturile consumatorilor, puteți solicita într-o astfel de situație:

(a) schimbul de bunuri

sau

(b) repararea bunurilor.

În unele cazuri, este posibil să aveți și:

(a) să se retragă din contract

sau

(b) face o declarație de reducere a prețului

- Veți găsi detalii în acest sens în Regulile magazinului nostru.

 

up
Magazinul este în modul de vizualizare
Vezi versiunea completă a site-ului
Sklep internetowy Shoper.pl