Paczkomaty InPost

Retururi și reclamații

Retururi și reclamații

 

Retragerea din contract

 

Dacă

A) sunteți un consumator

sau

B) sunteți o persoană fizică, iar contractul pe care îl încheiați cu noi după 31 decembrie 2020 este direct legat de afacerea dumneavoastră, dar nu are un caracter profesional pentru dumneavoastră

- Ca regulă generală, aveți dreptul de a vă retrage dintr-un contract la distanță.

Vă puteți retrage din contract trimițându-ne o declarație de retragere, de exemplu, prin trimiterea unui e-mail la: e-store@inter-camp.com.

Returnați-ne imediat articolul returnat la adresa menționată:

PAXY– INTER-CAMP
Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
410554 Oradea

dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care v-ați retras din contract.

Vă puteți retrage din contract în termen de 14 zile.

Începe perioada de retragere de 14 zile:

  • în cazul unui contract în care livrăm un bun cu obligația de a transfera proprietatea acestuia, de la data intrării în posesia bunului de către dumneavoastră sau de către o terță parte, alta decât transportatorul desemnat de dumneavoastră și, în cazul unui contract care implică mai multe bunuri livrate separat, în loturi sau în părți, de la data intrării în posesia ultimului bun, lot sau parte de către dumneavoastră sau de către o terță parte, alta decât transportatorul desemnat de dumneavoastră.

Trimiterea declarației înainte de termenul limită este suficientă pentru respectarea acestuia.

Vom rambursa plățile efectuate de dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare a articolului în conformitate cu termenii și condițiile, cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea declarației dumneavoastră de retragere din contract.

Putem reține rambursarea plății primite de la dvs. până când primim articolul înapoi sau până când ne furnizați dovada returnării, în funcție de care dintre aceste evenimente are loc primul.

Amintiți-vă că nu aveți dreptul de retragere dintr-un contract încheiat la distanță, printre altele:

  • în cazul în care obiectul prestației este un obiect nerefabricat produs conform specificațiilor dumneavoastră sau pentru a răspunde nevoilor dumneavoastră personalizate;
  • în cazul în care obiectul serviciului este un produs perisabil sau cu termen de valabilitate scurt;
  • în cazul în care obiectul serviciului este un articol furnizat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
  • în care obiectul serviciului este reprezentat de înregistrări sonore sau vizuale sau de programe de calculator furnizate în ambalaj sigilat, dacă ambalajul este deschis după livrare.

Pentru detalii privind anularea, vă rugăm să consultați Termenii și condițiile noastre de vânzare.

 

Reclamații

Dacă sunteți un consumator, în cazul în care bunurile achiziționate de la noi se dovedesc a fi defecte, aveți dreptul de a depune o plângere în cadrul garanției. Cel mai bun mod de a depune o plângere este prin e-mail la adresa: e-store@inter-camp.com sau prin poștă la adresa: 7A Wiewiórcza Street, 15-535 Białystok, Polonia

Bunurile defecte trebuie trimise la următoarea adresă: 

PAXY– INTER-CAMP
Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
410554 Oradea

În legătură cu un defect, puteți solicita:

  • înlocuirea articolului cu un articol fără defecte,
  • remedierea defectului,

sau să facă o declarație despre:

  • reducere de preț,
  • retragerea din contract - în cazul unui defect material.

Suntem răspunzători față de dumneavoastră pentru defectele descoperite înainte de expirarea unei perioade de doi ani de la data livrării bunurilor - în conformitate cu prevederile Codului civil.

Vom lua în considerare reclamația dumneavoastră (vom răspunde la aceasta) în termen de 14 zile de la data la care am primit reclamația dumneavoastră.

Pentru mai multe informații despre reclamații, vă rugăm să consultați Termenii și condițiile de vânzare.

up
Magazinul este în modul de vizualizare
Vezi versiunea completă a site-ului
Sklep internetowy Shoper.pl