Paczkomaty InPost

Reglementări

Termeni și condiții ale magazinului online PT4Camp

Documentul stabilește în principal regulile în baza cărora se încheie contractele în magazin, inclusiv informații importante despre vânzător, magazin și drepturile consumatorilor.

 

CUPRINS
§ 1 Definiții
§ 2 Contactarea vânzătorului
§ 3 Cerințe tehnice
§ 4 Cumpărături în magazin
§ 5 Plăți
§ 6 Finalizarea comenzii
§ 7 Dreptul de retragere
§ 8 Excepții de la dreptul de retragere
§ 9 Reclamații
§ 10 Date cu caracter personal
§ 11 Obiecții
Anexa 1: Model de formular de retragere

  • 1 DEFINIȚII

Zile lucrătoare - zile de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale din Polonia.
Codul civil - Legea poloneză din 23 aprilie 1964 privind Codul civil.
Consumator - un cumpărător persoană fizică, care cumpără în magazin sau întreprinde acțiuni care vizează efectuarea unei achiziții, fără legătură directă cu activitatea sa economică sau profesională.
Cont - un serviciu digital reglementat prin reglementări separate în sensul Legii privind drepturile consumatorilor, datorită căruia Cumpărătorul poate utiliza gratuit funcții suplimentare în Magazin.
Cumpărător - orice entitate care cumpără din Magazin sau care face demersuri pentru a face o achiziție.
Cumpărător privilegiat - un consumator sau un întreprinzător privilegiat.
Antreprenor Privilegiat - un Cumpărător care este o persoană fizică, care încheie sau intenționează să încheie un contract cu Vânzătorul pe baza Termenilor și Condițiilor direct legate de activitatea sa comercială, dar care nu are un caracter profesional pentru el/ea.
Termeni și condiții - prezentele Reguli și reglementări.
Magazin - magazinul online PT4Camp administrat de către Vânzător la adresa https://pt4camp.ro.
Vânzător - GABRIELA TISZCZENKO, antreprenor care conduce o afacere sub numele PT4Camp Gabriela Tiszczenko, înregistrată în Registrul Central și Informații privind Activitatea Comercială condus de către Ministerul responsabil cu economia și menținerea Registrului Central și Informații privind Activitatea Comercială, NIP 1132963078, număr REGON 369476484, Strada Wiewiórcza 3c, 15-535 Białystok.
Legea privind drepturile consumatorilor - Legea poloneză din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor.

  • 2 CONTACTAREA VÂNZĂTORULUI
  1. Adresa poștală: 3c Wiewiórcza St., 15-535 Białystok
  2. Adresa de e-mail: [email protected]
  3. Telefon: 792792486
  4. Adresa de returnare a bunurilor (în caz de retragere): 

    PAXY– PT4Camp

    Ogorului 3G (depozit FAN Courier)

    410554 Oradea

  5. Adresa de expediere a bunurilor revendicate: 

    PAXY– PT4Camp

    Ogorului 3G (depozit FAN Courier)

    410554 Oradea

  6. Costul unui apel telefonic sau al unei transmisii de date efectuate de către cumpărător se bazează pe tariful de bază al operatorului de telecomunicații sau al furnizorului de servicii de internet utilizat de către cumpărător. Vânzătorul menționează că costul unui apel internațional sau al unei transmisii de date internaționale poate fi mai mare decât costul unui apel sau al unei transmisii naționale - în funcție de tariful adoptat de operatorul de telecomunicații sau de furnizorul de servicii de internet utilizat de către Cumpărător.
  • 3 CERINȚE TEHNICE
  1. Pentru buna funcționare a magazinului aveți nevoie de:
    • un dispozitiv cu acces la internet
    • un browser web care acceptă JavaScript și cookie-uri.
  2. Pentru a plasa o comandă în Magazin, pe lângă cerințele specificate la punctul 1, este necesar un cont de e-mail activ.
  • 4 CUMPĂRĂTURI ÎN MAGAZIN
  1. Prețurile produselor afișate în Magazin sunt prețurile totale ale produsului.
  2. Vânzătorul precizează că prețul total al unei comenzi este format din prețul indicat în Magazin pentru produsul respectiv și, dacă este cazul, din costurile de livrare a bunurilor.
  3. Produsul pe care ați ales să îl cumpărați trebuie să fie adăugat în coșul de cumpărături din Magazin.
  4. Cumpărătorul alege apoi modalitatea de livrare a bunurilor și metoda de plată a comenzii dintre opțiunile disponibile în Magazin și furnizează datele necesare pentru a finaliza comanda plasată.
  5. O comandă este plasată atunci când cumpărătorul confirmă conținutul acesteia și acceptă termenii și condițiile.
  6. Plasarea unei comenzi este echivalentă cu încheierea unui contract între cumpărător și vânzător.
  7. Cumpărătorul poate să se înregistreze în Magazin, adică să își creeze un Cont, sau să facă achiziții fără a se înregistra, furnizând datele sale pentru fiecare comandă eventuală.
  • 5 PLĂȚI
  1. În magazin sunt disponibile următoarele metode de plată:
    1. simplu transfer în contul bancar al vânzătorului;
    2. prin card de plată:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    3. prin intermediul unei platforme de plată:
      • Plățile cumpărătorilor
      • eCard
      • dotpay
      • PayPal
      • PayU
      • Przelewy24
      • com
      • Plăți Revolut
    4. ramburs, adică prin card sau în numerar la livrarea către cumpărător;
    5. în numerar în momentul ridicării personale a bunurilor.
  2. În cazul în care plata este selectată prin intermediul platformei de plată Shoper, furnizorul de servicii de plată online este Autopay S.A..
  3. În cazul în care Cumpărătorul alege să plătească în avans, comanda trebuie să fie plătită în termen de 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.
  4. Prin cumpărarea de la magazin, cumpărătorul acceptă utilizarea facturilor electronice de către vânzător. Cumpărătorul are dreptul de a-și retrage acceptul.
  • 6 EXECUTAREA CONTRACTULUI
  1. Termenul de livrare este de 3 zile lucrătoare.
  2. În cazul în care Cumpărătorul a ales să plătească în avans pentru o comandă, Vânzătorul va continua cu comanda odată ce aceasta a fost plătită.
  3. Statele pe teritoriul cărora se efectuează livrarea:
    • Polonia
    • Germania
    • Republica Cehă
    • România
  4. În magazin sunt disponibile următoarele metode de livrare:
    1. prin serviciul de curierat;
    2. prin intermediul Poștei poloneze;
    3. prin ORLEN Parcel;
    4. la aparatele InPost pentru colete.
  5. Cumpărătorul poate ridica personal bunurile de la sediul societății în timpul orelor de deschidere.
  6. În cazul în care cumpărătorul alege să ridice personal bunurile, bunurile vor fi gata de ridicare la data de livrare indicată.
  • 7 DREPTUL DE RETRAGERE
  1. Un cumpărător privilegiat are dreptul de a se retrage dintr-un contract încheiat cu vânzătorul prin intermediul magazinului, în conformitate cu articolul 8 din Termeni și condiții, în termen de 14 zile, fără a oferi niciun motiv.
  2. Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data respectivă:
    1. la care cumpărătorul prioritar a intrat în posesia bunurilor sau la care o terță parte, alta decât transportatorul și desemnată de cumpărătorul prioritar, a intrat în posesia bunurilor;
    2. la care cumpărătorul prioritar a intrat în posesia ultimului bun, lot sau piesă sau la care o terță parte, alta decât transportatorul și desemnată de cumpărătorul prioritar, a intrat în posesia ultimului bun, lot sau piesă, în cazul unui contract care implică transferul de proprietate a mai multor bunuri care sunt livrate separat, în loturi sau în părți.
  3. Pentru ca un cumpărător privilegiat să își exercite dreptul de retragere, acesta trebuie să informeze vânzătorul, folosind detaliile prevăzute la articolul 2 din Termeni și condiții, cu privire la decizia sa de a se retrage din contract printr-o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau prin e-mail).
  4. Un cumpărător privilegiat poate utiliza formularul de retragere a modelului de la sfârșitul Termenilor și condițiilor, dar acest lucru nu este obligatoriu.
  5. Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient ca Cumpărătorul prioritar să trimită informații privind exercitarea dreptului său de retragere înainte de expirarea termenului de retragere.

    EFECTELE RETRAGERII
  6. În cazul retragerii din contractul încheiat, vânzătorul rambursează cumpărătorului prioritar toate plățile primite de la acesta, inclusiv costurile de livrare a bunurilor (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea de către cumpărătorul prioritar a unei alte metode de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de vânzător), imediat și, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile de la data la care vânzătorul a fost informat de decizia cumpărătorului prioritar de a-și exercita dreptul de retragere.
  7. Vânzătorul rambursează plata folosind același mijloc de plată utilizat de cumpărătorul prioritar în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care cumpărătorul prioritar este de acord cu altceva, caz în care cumpărătorul prioritar nu va suporta niciun fel de costuri legate de această rambursare.
  8. În cazul în care vânzătorul nu s-a oferit să ridice el însuși bunurile de la cumpărătorul prioritar, vânzătorul poate să rețină rambursarea până când primește bunurile sau până când i se furnizează dovada returnării acestora, oricare dintre aceste evenimente are loc primul.
  9. Vânzătorul solicită returnarea bunurilor la adresa menționată: Wiewiórcza 7A, 15-535 Białystok imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care Cumpărătorul prioritar a informat Vânzătorul despre retragerea din contractul de vânzare. Termenul este respectat dacă Cumpărătorul prioritar trimite înapoi bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
  10. Cumpărătorul privilegiat suportă costurile directe de returnare a bunurilor.
  11. Achizitorul privilegiat este răspunzător numai pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din utilizarea bunurilor, alta decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.
  12. În cazul în care bunurile, din cauza naturii lor, nu pot fi trimise înapoi prin poștă în mod obișnuit, Cumpărătorul prioritar va trebui să suporte și costurile directe de returnare a bunurilor. Cumpărătorul privilegiat va fi informat de către Vânzător cu privire la valoarea estimată a acestor costuri în descrierea bunurilor din Magazin sau în momentul plasării comenzii.
  13. În cazul în care este necesară o rambursare pentru o tranzacție efectuată de către un cumpărător cu un card de plată privilegiat, vânzătorul va efectua rambursarea în contul bancar atribuit cardului de plată respectiv.
  • 8 EXCEPȚII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE
  1. Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță menționat la articolul 7 din Termeni și condiții nu se aplică contractului:
    1. în care obiectul prestației este reprezentat de bunuri care nu sunt prefabricate, produse conform specificațiilor cumpărătorului privilegiat sau care servesc la satisfacerea nevoilor sale individualizate;
    2. în cazul în care obiectul prestației este reprezentat de bunuri perisabile sau cu termen de valabilitate scurt;
    3. în cazul în care obiectul serviciului este reprezentat de bunuri furnizate în ambalaje sigilate care nu pot fi returnate după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
    4. în care obiectul prestației sunt bunuri care, prin natura lor, sunt inseparabile de alte bunuri după livrare;
    5. în cazul în care obiectul serviciului este reprezentat de înregistrări sonore sau vizuale sau de programe de calculator furnizate în ambalaj sigilat, în cazul în care ambalajul este deschis după livrare;
    6. pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament;
    7. în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora vânzătorul nu are niciun control și care pot apărea înainte de sfârșitul perioadei de retragere.
  • 9 PLÂNGERI

I DISPOZIȚII GENERALE

  1. Vânzătorul este răspunzător față de cumpărătorul privilegiat pentru conformitatea prestației cu contractul, în conformitate cu legislația general aplicabilă, inclusiv, în special, cu dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor.
  2. Vânzătorul solicită ca reclamațiile (inclusiv cele referitoare la funcționarea magazinului) să fie trimise la adresa poștală sau electronică indicată în § 2 din Termeni și condiții.
  3. În cazul în care produsul are o garanție, informațiile despre garanție și condițiile acesteia sunt disponibile în magazin.
  4. Vânzătorul va răspunde la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia.

II CUMPĂRĂTORI PRIORITARI

  1. Bunuri
    1. În caz de neconformitate a bunurilor cu contractul, cumpărătorul privilegiat are posibilitatea de a exercita drepturile prevăzute în capitolul 5a din Legea privind drepturile consumatorilor.
    2. Vânzătorul este răspunzător pentru orice neconformitate a bunurilor cu contractul existentă la momentul livrării și descoperită în termen de doi ani de la acel moment, cu excepția cazului în care termenul de valabilitate al bunurilor, stabilit de vânzător, de predecesorii săi legali sau de persoanele care acționează în numele acestora, este mai lung.
    3. În baza prevederilor Legii privind drepturile consumatorilor, în caz de neconformitate cu contractul, cumpărătorul privilegiat poate solicita:
      1. schimbul de bunuri,
      2. reparații la bunuri.
    4. În plus, Cumpărătorul privilegiat poate face o declarație de:
      1. reducere de preț,
      2. retragerea din contract

unde:

  • Vânzătorul a refuzat să aducă bunurile în conformitate cu contractul, în conformitate cu articolul 43d alineatul (2) din Legea privind drepturile consumatorilor;
  • Vânzătorul nu a adus bunurile în conformitate cu contractul, în conformitate cu articolul 43d alineatele (4)-(6) din Legea privind drepturile consumatorilor;
  • lipsa de conformitate a bunurilor cu contractul continuă în ciuda faptului că vânzătorul a încercat să aducă bunurile în conformitate cu contractul;
  • lipsa de conformitate a bunurilor cu contractul este atât de semnificativă încât justifică fie o reducere a prețului, fie retragerea din contract fără a recurge în prealabil la căile de atac prevăzute la articolul 43d din Legea privind drepturile consumatorilor;
  • din declarația vânzătorului sau din circumstanțe reiese clar că acesta nu va aduce bunurile în conformitate cu contractul într-un termen rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru cumpărătorul favorizat.
  1. În cazul bunurilor care trebuie reparate sau înlocuite, cumpărătorul prioritar pune bunurile la dispoziția vânzătorului. Vânzătorul colectează bunurile de la cumpărătorul prioritar pe cheltuiala sa.
  2. Un cumpărător privilegiat nu se poate retrage din contract în cazul în care lipsa de conformitate a bunurilor cu contractul este irelevantă.
  3. În cazul retragerii din contractul menționat în această secțiune (privind bunurile), Cumpărătorul prioritar va returna imediat bunurile vânzătorului, pe cheltuiala acestuia, la adresa Wiewiórcza 7A, 15-535 Białystok. Vânzătorul va restitui prețul cumpărătorului privilegiat imediat, cel târziu în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor sau a dovezii de returnare a acestora.
  4. Vânzătorul rambursează cumpărătorului prioritar sumele datorate ca urmare a exercitării dreptului de reducere a prețului imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea declarației de reducere a prețului din partea cumpărătorului prioritar.
  1. Proceduri extrajudiciare de plângere și de recurs
    1. Vânzătorul informează consumatorul cu privire la posibilitatea de a utiliza procedurile extrajudiciare de reclamație și de recurs. Normele de acces la aceste proceduri sunt disponibile la sediile sociale sau pe site-urile web ale entităților abilitate să soluționeze litigiile pe cale extrajudiciară. Consumatorul poate utiliza, printre altele:
      • cu ajutorul Centrului European al Consumatorilor relevant din cadrul Rețelei Centrelor Europene ale Consumatorilor. Centrele oferă informații privind drepturile consumatorilor și ajută la soluționarea litigiilor în cazul achizițiilor transfrontaliere. Asistența centrelor europene pentru consumatori este, în general, gratuită. Puteți găsi o listă a centrelor pentru consumatori competente pentru țara dumneavoastră la adresa: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/
      • Platforma de soluționare online a litigiilor (ODR) pusă la dispoziție de Comisia Europeană, disponibilă la adresa: https://ec.europa.eu/consumers/odr

În plus, în Republica Polonă sunt disponibile următoarele forme de sprijin:

  • mediere efectuată de către Inspectoratul de inspecție comercială al voievodatului competent la nivel local, căruia trebuie să i se prezinte o cerere de mediere. De regulă, procedurile sunt gratuite. Lista inspectoratelor poate fi consultată aici: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php
  • cu ajutorul instanței permanente de arbitraj pentru consumatori competente care funcționează pe lângă Inspectoratul provincial de inspecție comercială, căreia trebuie să i se prezinte o cerere de examinare a cazului în fața instanței de arbitraj. De regulă, procedurile sunt gratuite. Lista instanțelor este disponibilă la adresa: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php
  1. Dispoziția precedentă are un caracter informativ și nu constituie o obligație pentru vânzător de a recurge la soluționarea extrajudiciară a litigiilor.
  2. Utilizarea procedurilor extrajudiciare de reclamație și de recurs este voluntară atât pentru vânzător, cât și pentru consumator.
  3. În plus, consumatorul poate apela la asistența gratuită a ombudsmanului municipal sau districtual al consumatorilor.

III CUMPĂRĂTORI, ALȚII DECÂT CUMPĂRĂTORII PRIVILEGIAȚI

  1. În cazul unui defect al bunurilor, un cumpărător, altul decât un cumpărător privilegiat, are opțiunea de a revendica bunurile defecte pe baza garanției reglementate de Codul civil.
  2. Vânzătorul este răspunzător față de un cumpărător, altul decât un cumpărător privilegiat, în temeiul garanției, în cazul în care un defect fizic este descoperit înainte de expirarea a doi ani de la data livrării bunurilor către cumpărător.
  3. În conformitate cu Codul civil, un cumpărător care este un întreprinzător, altul decât un întreprinzător privilegiat, pierde drepturile în cadrul garanției dacă nu a examinat bunurile în timpul și în modul obișnuit pentru bunuri de acest tip și nu a notificat imediat vânzătorul cu privire la defect, iar dacă defectul a devenit evident abia mai târziu - dacă nu a notificat vânzătorul imediat după descoperirea acestuia. Trimiterea unei notificări a defectului înainte de termenul limită este suficientă pentru a respecta termenul menționat mai sus.
  4. La exercitarea garanției, un cumpărător, altul decât un cumpărător prioritar, poate, în conformitate cu prevederile Codului civil:
    1. să facă o declarație de reducere a prețului,
    2. în cazul unui defect material, să declare retragerea contractului,
    3. să ceară înlocuirea bunurilor cu bunuri fără defecte,
    4. să ceară remedierea defectului.
  5. În cazul în care se dovedește că, pentru a lua în considerare reclamația, este necesară livrarea bunurilor defecte vânzătorului, cumpărătorul, altul decât cumpărătorul privilegiat, este obligat să livreze bunurile la adresa Wiewiórcza 7A, 15-535 Białystok.
  • 10 DATE CU CARACTER PERSONAL
  1. Administratorul datelor cu caracter personal furnizate de către Cumpărător atunci când utilizează Magazinul este Vânzătorul. Informații detaliate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal de către Vânzător - inclusiv alte scopuri și motive de prelucrare a datelor, precum și destinatarii datelor - pot fi găsite în politica de confidențialitate disponibilă în Magazin - datorită principiului transparenței, cuprins în Regulamentul general al Parlamentului European și al Consiliului (UE) privind protecția datelor - "RODO".
  2. Scopul prelucrării de către Vânzător a datelor furnizate de Cumpărător în legătură cu achizițiile din Magazin este de a procesa comenzile. Temeiul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în acest caz este:
    • contractului sau acțiunile întreprinse la cererea Cumpărătorului în vederea încheierii contractului [articolul 6 alineatul (1) litera (b) RODO],
    • Obligația legală a vânzătorului referitoare la contabilitate [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din RODO] și
    • interesul legitim al vânzătorului de a prelucra datele pentru a stabili, a afirma sau a apăra eventuale pretenții [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO].
  3. Furnizarea de date de către cumpărător este voluntară, dar în același timp necesară pentru încheierea contractului. Nefurnizarea datelor va împiedica încheierea unui contract în cadrul Magazinului.
  4. Datele cumpărătorului furnizate în legătură cu achizițiile din Magazin vor fi prelucrate până la:
    1. contractul încheiat între cumpărător și vânzător va înceta să mai fie valabil;
    2. vânzătorul nu mai are obligația legală de a prelucra datele cumpărătorului;
    3. încetează posibilitatea de a face uz de pretenții din partea Cumpărătorului sau a Vânzătorului în legătură cu contractul încheiat de către Magazin;
    4. este acceptată obiecția Cumpărătorului cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal - în cazul în care baza prelucrării datelor a fost interesul legitim al Vânzătorului

- în funcție de ceea ce este aplicabil în cazul dumneavoastră.

  1. Cumpărătorul are dreptul de a cere:
    1. accesul la datele lor personale,
    2. rectificarea acestora,
    3. ștergeri,
    4. limitarea prelucrării,
    5. portabilitatea datelor către un alt operator
      și dreptul:
    6. de a se opune în orice moment prelucrării datelor din motive legate de situația particulară a Cumpărătorului - la prelucrarea datelor cu caracter personal care îl privesc în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (f) din RODO (adică pe baza intereselor legitime urmărite de Vânzător).
  2. Pentru a-și exercita drepturile, cumpărătorul trebuie să contacteze vânzătorul folosind detaliile din § 2 din Termeni și condiții.
  3. În cazul în care cumpărătorul consideră că datele sale sunt prelucrate în mod ilegal, cumpărătorul poate depune o plângere la autoritatea competentă în materie de protecție a datelor cu caracter personal. În Polonia, aceasta este președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal.
  • 11 REZERVE
  1. Furnizarea de conținut ilegal de către cumpărător este interzisă.
  2. Fiecare comandă plasată în magazin constituie un contract separat și necesită acceptarea separată a Termenilor și condițiilor. Contractul este încheiat pentru perioada și în scopul îndeplinirii comenzii.
  3. Toate contractele încheiate în temeiul acestor Termeni și condiții sunt reglementate de legislația poloneză, sub rezerva alineatului (4).
  4. Alegerea legii poloneze pentru contractele încheiate în baza acestor Termeni și condiții cu un consumator nu anulează sau limitează drepturile consumatorului respectiv în temeiul dispozițiilor legale obligatorii aplicabile consumatorului în situațiile în care nu există o alegere a legii. Acest lucru înseamnă, în special, că, în cazul în care dispozițiile naționale aplicabile unui anumit consumator prevăd o protecție mai largă decât cea prevăzută în cadrul acestor Termeni și condiții sau în dreptul polonez, se aplică protecția mai largă.
  5. Contractele încheiate pe baza Termenilor și condițiilor se încheie în limba poloneză.
  6. În cazul unui eventual litigiu cu un Cumpărător care nu este Cumpărător prioritar, legat de un contract încheiat prin intermediul Magazinului, instanța competentă va avea jurisdicție la sediul social al Vânzătorului.



Anexa 1 la Termeni și condiții

Mai jos veți găsi un model de formular de retragere, pe care consumatorul sau întreprinzătorul privilegiat poate sau nu să îl folosească:

FORMULAR DE
RETRACTAȚIE MODEL
(se completează și se returnează numai dacă doriți să vă retrageți din contract)

PT4Camp Gabriela Tiszczenko
Strada Wiewiórcza 3c, 15-535 Białystok
Adresa de e-mail: PT4Camp Gabriela Tiszczenko:
 [email protected]

- Eu/Noi(*) ..................................................................... notific prin prezenta retragerea mea/noastră(*) din contractul de vânzare a următoarelor bunuri(*) / de prestare a următoarelor servicii(*):

 ..............................................................................................................................................................................

 ..............................................................................................................................................................................

 ..............................................................................................................................................................................

- Data încheieri
i contractului(*)
 /acceptare(*)

  ..............................................................................................................................................................................

 - Numele consumatorului (consumatorilor)/întreprinzătorului (întreprinzătorilor) privilegiat(i):

 ..............................................................................................................................................................................

 - Adresa consumatorului (consumatorilor)/întreprinzătorului (întreprinzătorilor) privilegiat(i):

 ..............................................................................................................................................................................

 ..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
 Semnătura consumatorului (consumatorilor)/înlocuitorului (beneficiarilor)
(numai în cazul în care formularul este trimis pe hârtie)

 Data ............................................

(*) A se șterge, după caz.



Termeni și condiții de cont

în magazinul online PT4Camp

CUPRINS
§ 1 Definiții
§ 2 Contactarea furnizorului de servicii
§ 3 Cerințe tehnice
§ 4 Contul
§ 5 Reclamații
§ 6 Dreptul de revocare
§ 7 Date cu caracter personal
§ 8 Modificări ale termenilor și condițiilor sau ale contului
§ 9 Dispoziții finale

  • 1 DEFINIȚII

Consumator - un Client care este o persoană fizică ce a încheiat un contract pentru un Cont pe baza Termenilor și Condițiilor sau face demersuri pentru a încheia un astfel de contract, fără legătură directă cu activitatea sa economică sau profesională.
Cont - un serviciu digital în sensul Legii privind drepturile consumatorilor, furnizat gratuit în format electronic de către Furnizorul de servicii către Beneficiarul de servicii, prin intermediul căruia Beneficiarul de servicii poate utiliza funcții suplimentare din Magazin.
Antreprenor privilegiat - un Beneficiar al Serviciilor care este o persoană fizică ce încheie un Contract pentru un Cont în conformitate cu Termenii și Condițiile (sau face demersuri pentru a încheia un Contract), direct legat de activitatea sa economică, dar care nu are un caracter profesional pentru acesta.
Termeni și condiții - acești termeni și condiții ale Contului.
Magazin - magazinul online PT4Camp operat de către Furnizorul de servicii la adresa https://pt4camp.ro.
Client - orice entitate care a încheiat un contract pentru Cont sau face demersuri pentru a încheia un astfel de contract.
Client prioritar - un Client care este un Consumator sau un Întreprinzător prioritar.
Furnizorul de servicii - GABRIELA TISZCZENKO, antreprenor care administrează o afacere sub numele PT4Camp Gabriela Tiszczenko, înregistrată în Registrul Central și Informații privind Activitatea de Afaceri realizat de către Ministerul competent pentru economie și ținerea Registrului Central și Informații privind Activitatea de Afaceri, NIP 1132963078, număr REGON 369476484, Strada Wiewiórcza 3c, 15-535 Białystok.
Legea privind drepturile consumatorilor - Legea poloneză din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor.

  • 2 CONTACTUL CU FURNIZORUL DE SERVICII
  1. Adresa poștală: 3c Wiewiórcza St., 15-535 Białystok
  2. Adresa de e-mail: [email protected]
  3. Telefon: 792792486
  4. Costul unui apel telefonic sau al unei transmisii de date efectuate de către client se bazează pe tariful de bază al operatorului de telecomunicații sau al furnizorului de servicii de internet utilizat de client. Furnizorul de servicii menționează că costul unui apel internațional sau al unei transmisii de date internaționale poate fi mai mare decât costul unui apel sau al unei transmisii naționale - în funcție de tariful adoptat de operatorul de telecomunicații sau de furnizorul de servicii de internet utilizat de Client.
  • 3 CERINȚE TEHNICE
  1. Pentru buna funcționare și creare a unui Cont, aveți nevoie de:
    • cont de e-mail activ,
    • un dispozitiv cu acces la internet,
    • un browser web care acceptă JavaScript și cookie-uri.
    • 4 CONT
  2. Crearea unui cont este în întregime voluntară și depinde de voința destinatarului serviciului.
  3. Contul oferă Clientului posibilități suplimentare, cum ar fi vizualizarea istoricului comenzilor plasate de Client în Magazin, verificarea statutului unei comenzi sau editarea datelor Clientului.
  4. Pentru a crea un Cont, trebuie să completați formularul corespunzător din Magazin.
  5. În momentul creării unui cont, între Client și Furnizorul de servicii se încheie un contract pe o perioadă nedeterminată de timp pentru operarea contului în termenii și condițiile indicate în Termeni și condiții.
  6. Furnizorul de servicii va începe furnizarea serviciului de cont în conformitate cu termenii și condițiile stabilite în Termeni și condiții imediat după încheierea acordului privind contul.
  7. Clientul poate anula contul în orice moment fără a suporta costuri.
  8. Ștergerea contului duce la rezilierea acordului privind contul. Pentru ca Furnizorul de servicii să vă șteargă contul, trebuie să trimiteți demisia dumneavoastră din cont la adresa de e-mail a Furnizorului de servicii specificată în § 2 din Termeni și condiții, ceea ce va duce la ștergerea imediată a contului dumneavoastră și la rezilierea Contractului de cont.
  • 5 PLÂNGERI

I DISPOZIȚII GENERALE

  1. Furnizorul de servicii solicită ca reclamațiile referitoare la cont să fie trimise la adresa poștală sau electronică indicată la § 2 din Termeni și condiții.
  2. Furnizorul de servicii va răspunde la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia.

II BENEFICIARI PRIORITARI

  1. Furnizorul de servicii este răspunzător față de clientul prioritar pentru conformitatea prestației cu contractul, în conformitate cu legislația general aplicabilă, inclusiv în special cu dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor.
  2. În cazul unei executări necorespunzătoare a Contractului de cont de către Furnizorul de servicii, Clientul privilegiat are posibilitatea de a exercita drepturile reglementate în secțiunea 5b din Legea privind drepturile consumatorilor.
  3. În cazul în care furnizorul de servicii nu a livrat serviciul digital, clientul privilegiat poate solicita furnizorului de servicii să livreze serviciul digital. În cazul în care, cu toate acestea, Prestatorul de servicii nu livrează serviciul digital imediat sau într-o perioadă suplimentară de timp convenită în mod expres între Prestatorul de servicii și Clientul privilegiat, Clientul privilegiat poate denunța Acordul de cont.
  4. Clientul prioritar poate renunța la contractul de cont fără a solicita serviciul digital dacă:
    1. din declarația sau circumstanțele furnizorului de servicii reiese clar că acesta nu va furniza serviciul digital sau
    2. Clientul prioritar și furnizorul de servicii au convenit, sau reiese clar din circumstanțele contractului de cont, că o anumită dată pentru livrarea serviciului digital a fost de o importanță materială pentru clientul prioritar, iar furnizorul de servicii nu a reușit să livreze serviciul digital în termenul stabilit.
  5. Furnizorul de servicii este răspunzător pentru orice nerespectare a contractului privind contul unui serviciu digital furnizat în mod continuu care a apărut sau a devenit evidentă la momentul în care, în conformitate cu prezentul contract, serviciul trebuia să fie furnizat.
  6. În cazul în care serviciul digital nu este conform cu acordul privind contul, clientul privilegiat poate solicita ca acesta să fie adus în conformitate cu acest acord.
  7. În cazul nerespectării acordului de cont de către serviciul digital, clientul privilegiat este obligat să coopereze cu furnizorul de servicii, într-o măsură rezonabilă și utilizând mijloacele tehnice cele mai puțin oneroase, pentru a determina dacă nerespectarea în timp util a acordului de cont de către serviciul digital se datorează caracteristicilor mediului digital al clientului privilegiat.
  8. În plus, în cazul în care serviciul digital este incompatibil cu contractul de cont, Clientul prioritar poate depune o declarație de retragere din acest contract atunci când:
    1. aducerea serviciului digital în conformitate cu acordul privind contul este imposibilă sau necesită costuri nerezonabile în conformitate cu articolul 43m alineatele (2) și (3) din Legea privind drepturile consumatorilor;
    2. Furnizorul de servicii nu a reușit să aducă serviciul digital în conformitate cu acordul privind contul într-un termen rezonabil după ce furnizorul de servicii a fost informat de către clientul prioritar cu privire la nerespectarea acordului respectiv și fără a crea inconveniente nejustificate pentru clientul prioritar, având în vedere natura și scopul serviciului digital respectiv pentru care este utilizat;
    3. neconformitatea serviciului digital cu acordul privind contul continuă în ciuda faptului că furnizorul de servicii a încercat să aducă serviciul digital în conformitate cu acordul respectiv;
    4. neconformitatea serviciului digital cu contractul de cont este de natură să justifice anularea contractului de cont fără a recurge în prealabil la soluția prevăzută la articolul 43m din Legea privind drepturile consumatorilor (și anume, solicitarea de a aduce serviciul digital în conformitate cu contractul);
    5. din declarația sau circumstanțele furnizorului de servicii reiese clar că acesta nu va aduce serviciul digital în conformitate cu acordul de cont într-un termen rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru clientul prioritar.

III PROCEDURI EXTRAJUDICIARE DE PLÂNGERE ȘI DE RECURS

  1. Furnizorul de servicii informează consumatorul cu privire la posibilitatea de a utiliza proceduri extrajudiciare pentru soluționarea plângerilor și a cererilor de despăgubire. Normele de acces la aceste proceduri sunt disponibile la birourile sau pe site-urile web ale entităților abilitate să soluționeze litigiile pe cale extrajudiciară. Consumatorul poate utiliza, printre altele:
    • cu ajutorul Centrului European al Consumatorilor relevant din cadrul Rețelei Centrelor Europene ale Consumatorilor. Centrele oferă informații privind drepturile consumatorilor și ajută la soluționarea litigiilor în cazul achizițiilor transfrontaliere. Asistența centrelor europene pentru consumatori este, în general, gratuită. Pentru o listă a centrelor competente pentru consumatori din țara dumneavoastră, consultați: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/
    • Platforma de soluționare online a litigiilor (ODR), pusă la dispoziție de Comisia Europeană, disponibilă la adresa: https://ec.europa.eu/consumers/odr

În plus, în Republica Polonă sunt disponibile următoarele forme de sprijin:

  • mediere efectuată de către Inspectoratul de inspecție comercială al voievodatului competent la nivel local, căruia trebuie să i se prezinte o cerere de mediere. De regulă, procedurile sunt gratuite. Lista inspectoratelor poate fi consultată aici: >https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php
  • cu ajutorul instanței permanente de arbitraj pentru consumatori competente care funcționează pe lângă Inspectoratul provincial de inspecție comercială, căreia trebuie să i se prezinte o cerere de examinare a cazului în fața instanței de arbitraj. De regulă, procedurile sunt gratuite. Lista instanțelor este disponibilă la adresa: >https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php
  1. Dispoziția anterioară are un scop pur informativ și nu constituie o obligație pentru furnizorul de servicii de a recurge la soluționarea extrajudiciară a litigiilor.
  2. Utilizarea procedurilor extrajudiciare de reclamație și de recurs este voluntară atât pentru prestatorul de servicii, cât și pentru consumator.
  3. În plus, consumatorul poate apela la asistența gratuită a ombudsmanului municipal sau districtual al consumatorilor.
  • 6 DREPTUL DE RETRAGERE
  1. Clientul prioritar are dreptul de a renunța la contractul încheiat cu Furnizorul de servicii pentru operarea contului, în termen de 14 zile, fără a oferi niciun motiv.
  2. Perioada de retragere din contractul de cont expiră la 14 zile de la încheierea acestui contract.
  3. Pentru ca un Client prioritar să își exercite dreptul de retragere, acesta trebuie să informeze Furnizorul de servicii, folosind detaliile furnizate în § 2 din Termeni și condiții, cu privire la decizia sa de a se retrage din contract printr-o declarație fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau prin e-mail).
  4. Clientul privilegiat poate utiliza formularul de retragere a modelului de la sfârșitul Termenilor și condițiilor, dar acest lucru nu este obligatoriu.
  5. Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient ca clientul prioritar să trimită informații privind exercitarea dreptului său de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
  • 7 DATE CU CARACTER PERSONAL
  1. Administratorul datelor cu caracter personal furnizate de către Client în legătură cu încheierea contractului de cont este Furnizorul de servicii. Informații detaliate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal de către Furnizorul de servicii - inclusiv alte scopuri și motive pentru prelucrarea datelor, precum și destinatarii datelor, pot fi găsite în politica de confidențialitate disponibilă în Magazin - datorită principiului de transparență conținut în Regulamentul general al Parlamentului European și al Consiliului (UE) privind protecția datelor - "RODO".
  2. Scopul prelucrării datelor Clientului este de a opera contul. Temeiul prelucrării datelor cu caracter personal în acest caz este contractul de furnizare a Contului sau acțiunile întreprinse la cererea Clientului pentru încheierea contractului [articolul 6 alineatul (1) litera (b) din RODO], precum și interesul legitim al Furnizorului de servicii de a prelucra datele în vederea stabilirii, afirmării sau apărării unor eventuale pretenții [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO].
  3. Furnizarea de date de către Client este voluntară, dar în același timp necesară pentru încheierea contractului de cont și pentru furnizarea serviciilor acoperite de acesta. Nefurnizarea datelor înseamnă că acordul privind contul nu poate fi încheiat, iar furnizorul de servicii nu va putea furniza serviciile acoperite de acesta.
  4. Datele destinatarului serviciului vor fi prelucrate până când:
    1. acordul de cont va înceta să se aplice;
    2. încetează posibilitatea Clientului sau a Prestatorului de servicii de a formula pretenții legate de Cont;
    3. este acceptată obiecția Clientului cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal - în cazul în care prelucrarea s-a bazat pe interesul legitim al Prestatorului de servicii

- în funcție de ceea ce este aplicabil în fiecare caz în parte.

  1. Clientul are dreptul de a solicita:
    1. accesul la datele lor personale,
    2. rectificarea acestora,
    3. ștergeri,
    4. limitarea prelucrării,
    5. portabilitatea datelor către un alt operator
      și dreptul:
    6. să se opună în orice moment prelucrării datelor din motive legate de situația particulară a Beneficiarului de servicii - la prelucrarea datelor cu caracter personal care îl privesc, în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (f) din RODO (și anume, pe baza intereselor legitime urmărite de Furnizorul de servicii).
  2. Pentru a-și exercita drepturile, clientul trebuie să contacteze furnizorul de servicii.
  3. În cazul în care Clientul consideră că datele sale sunt prelucrate în mod ilegal, Clientul poate depune o plângere la autoritatea competentă în materie de protecție a datelor cu caracter personal. În Polonia, aceasta este președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal.
  • 8 MODIFICARE A REGULAMENTULUI SAU A CONTULUI
  1. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica Termenii și condițiile numai din motive importante. Prin motiv important se înțelege necesitatea de a modifica Termenii și Condițiile cauzată de:
    1. o modificare a funcționalității contului, care necesită o modificare a Termenilor și condițiilor sau
    2. o modificare a legislației care afectează executarea Contractului de cont de către Furnizorul de servicii sau adaptarea serviciilor la recomandări, orientări, ordine sau interdicții, hotărâri, dispoziții, interpretări sau decizii ale autorităților publice autorizate sau
    3. modificări ale datelor de contact sau de identificare ale furnizorului de servicii.
  2. Informațiile privind modificarea planificată a Termenilor și condițiilor vor fi trimise la adresa de e-mail a Clientului atribuită contului cu cel puțin 7 zile înainte de punerea în aplicare a modificărilor.
  3. În cazul în care beneficiarul serviciului nu se opune modificărilor planificate până la data intrării în vigoare a acestora, se consideră că le-a acceptat, ceea ce nu constituie un obstacol în calea rezilierii contractului în viitor.
  4. În cazul în care clientul nu acceptă modificările planificate, acesta trebuie să trimită un mesaj la adresa de e-mail a furnizorului de servicii menționată la punctul 2 din Termeni și condiții, ceea ce va duce la rezilierea contractului de cont imediat ce modificările planificate intră în vigoare.
  5. Furnizorul de servicii poate efectua o modificare a contului care nu este necesară pentru a respecta acordul privind contul, din motivul indicat la alineatul (1) litera (b) sau din cauza unei modificări a funcționalității contului. Punerea în aplicare a modificării menționate în propoziția anterioară nu va genera niciun cost din partea Clientului prioritar. Dispozițiile alineatelor (2)-(4) se aplică în mod corespunzător.
  6. În cazul în care modificarea menționată la alineatul (5) afectează în mod semnificativ și negativ accesul Clientului privilegiat la Cont sau utilizarea acestuia, Furnizorul de servicii va trimite la adresa de e-mail a Clientului privilegiat, în timp util, pe un suport durabil, informații privind natura și momentul modificării și drepturile Clientului privilegiat în legătură cu modificarea.
  • 9 DISPOZIȚII FINALE
  1. Furnizarea de conținut ilegal de către client este interzisă.
  2. Contractul de cont se încheie în limba poloneză.
  3. Contractul încheiat pe baza acestor Termeni și condiții este reglementat de legislația poloneză, sub rezerva secțiunii 4.
  4. Alegerea legii poloneze pentru un contract încheiat în baza acestor Termeni și condiții cu un consumator nu anulează sau limitează drepturile consumatorului în temeiul dispozițiilor obligatorii ale legii aplicabile consumatorului într-o situație în care nu se aplică nicio alegere a legii. Acest lucru înseamnă, în special, că, în cazul în care dispozițiile naționale aplicabile unui anumit consumator prevăd o protecție mai largă decât cea prevăzută în cadrul acestor Termeni și condiții sau în dreptul polonez, se aplică protecția mai largă.
  5. În cazul unui potențial litigiu cu un client neprivilegiat în legătură cu acordul de cont, instanța competentă va fi cea de la sediul social al furnizorului de servicii.

Anexa 1 la Regulamentul de procedură

Mai jos este prezentat un model de formular de retragere, pe care consumatorul sau întreprinzătorul privilegiat îl poate folosi sau nu:

FORMULAR DE
RETRACTAȚIE MODEL
(se completează și se returnează numai dacă doriți să vă retrageți din contract)

PT4Camp Gabriela Tiszczenko
Strada 3ciewiórcza, 15-535 Białystok
Adresa de e-mail: PT4Camp Gabriela Tiszczenko:
 [email protected]

- Eu/Noi(*) ..................................................................... notific prin prezenta retragerea mea/noastră(*) din contractul de furnizare a următorului serviciu(*) / de furnizare de conținut digital în forma(*):

 ..............................................................................................................................................................................

 ..............................................................................................................................................................................

 ..............................................................................................................................................................................

- Data încheierii contractului(*)

 ..............................................................................................................................................................................

 - Numele consumatorului (consumatorilor)/întreprinzătorului (întreprinzătorilor) privilegiat(i):

 ..............................................................................................................................................................................

 - Adresa consumatorului (consumatorilor)/întreprinzătorului (întreprinzătorilor) privilegiat(i):

 ..............................................................................................................................................................................

 ..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
 Semnătura consumatorului (consumatorilor)/înlocuitorului (beneficiarilor)
(numai în cazul în care formularul este trimis pe hârtie)

 Data ............................................

(*) A se șterge, după caz.




Reguli pentru newsletter și bonusuri

în magazinul online PT4Camp

CUPRINS
§ 1 Definiții
§ 2 Contactarea furnizorului de servicii
§ 3 Cerințe tehnice
§ 4 Acord
§ 5 Reclamații
§ 6 Dreptul de retragere din contract
§ 7 Date cu caracter personal
§ 8 Modificări ale termenilor și condițiilor sau ale buletinului informativ
§ 9 Dispoziții finale

  • 1 DEFINIȚII

Bonus - conținut digital în sensul Legii privind drepturile consumatorilor, furnizat gratuit Clientului de către Furnizorul de servicii ca parte a Contractului, pentru abonarea la Newsletter (lead magnet). Tipul de Bonus este indicat în Magazin.
Consumator - Client care este o persoană fizică ce a încheiat Contractul sau întreprinde activități în vederea încheierii Contractului, fără legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.
Buletin informativ - mesaje referitoare la Magazin, inclusiv informații despre oferte, promoții și noutăți din Magazin, furnizate gratuit Clientului de către Furnizorul de servicii în temeiul Contractului, constituind conținut digital în sensul Legii privind drepturile consumatorilor.
Antreprenor privilegiat - un Client persoană fizică care încheie Contractul (sau face demersuri pentru încheierea Contractului), în legătură directă cu activitatea sa de afaceri, dar care nu are un caracter profesional pentru acesta.
Termeni și Condiții - acești Termeni și Condiții.
Magazin - magazinul online PT4Camp operat de către Furnizorul de servicii la adresa https://pt4camp.ro.
Contract - contractul de furnizare a Buletinului informativ și de livrare a Bonusului.
Client - orice entitate care a încheiat Contractul sau face demersuri pentru a încheia Contractul.
Client Preferat - un Client care este un Consumator sau un Antreprenor Preferat.
Furnizorul de servicii - GABRIELA TISZCZENKO, antreprenor care conduce o afacere sub numele PT4Camp Gabriela Tiszczenko, înregistrată în Registrul Central și Informații privind Activitatea de Afaceri realizat de către Ministerul competent pentru economie și ținerea Registrului Central și Informații privind Activitatea de Afaceri, NIP 1132963078, număr REGON 369476484, Strada Wiewiórcza 3c, 15-535 Białystok.
Legea privind drepturile consumatorilor - Legea poloneză din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor.

  • 2 CONTACTUL CU FURNIZORUL DE SERVICII
  1. Adresa poștală: 3c Wiewiórcza St., 15-535 Białystok
  2. Adresa de e-mail: [email protected]
  3. Telefon: 792792486
  4. Costul unui apel telefonic sau al unei transmisii de date efectuate de către Client se bazează pe tariful de bază al operatorului de telecomunicații sau al furnizorului de servicii de internet utilizat de Client. Furnizorul de servicii menționează că costul unui apel internațional sau al unei transmisii de date internaționale poate fi mai mare decât costul unui apel sau al unei transmisii naționale - în funcție de tariful adoptat de operatorul de telecomunicații sau de furnizorul de servicii de internet utilizat de Client.
  • 3 CERINȚE TEHNICE
  1. Pentru a utiliza conținutul digital acoperit de Termeni și condiții, aveți nevoie de:
    • cont de e-mail activ;
    • un dispozitiv cu acces la internet;
    • un browser web care acceptă JavaScript și cookie-uri.
  2. În cazul unui bonus care este un fișier care poate fi descărcat, pentru a utiliza bonusul (în plus față de cerințele indicate la punctul 1), poate fi necesar să se dispună de un software care permite vizualizarea sau redarea acestui tip de fișier și de spațiul liber de pe dispozitivul Clientului necesar pentru a descărca bonusul, așa cum este specificat de către Furnizorul de servicii. În acest caz, cerințele tehnice suplimentare necesare pentru a utiliza Bonusul vor fi indicate de către Furnizorul de servicii în descrierea Bonusului în Magazin.
  • 4 ACORD
  1. Clientul se poate abona în mod voluntar la Buletinul informativ și poate primi un bonus.
  2. Pentru a primi buletinul informativ și bonusul, este necesar să încheiați un acord.
  3. Mesajele electronice trimise în cadrul Contractului vor fi direcționate către adresa de e-mail furnizată de Client la momentul încheierii Contractului.
  4. Pentru a încheia contractul, clientul trebuie să furnizeze în primul rând, în locul desemnat în magazin, adresa sa de e-mail la care dorește să primească mesajele trimise în cadrul contractului. În momentul înscrierii la Buletinul informativ, Contractul este încheiat pe o perioadă nedeterminată, iar Prestatorul de servicii va începe furnizarea acestuia către Client - sub rezerva secțiunii 5.
  5. Pentru executarea corectă a contractului, destinatarul serviciului este obligat să furnizeze adresa sa de e-mail corectă.
  6. Bonusul va fi livrat destinatarului serviciului de îndată ce contractul este încheiat, dar nu mai târziu de 7 zile de la încheierea acestuia.
  7. Buletinul informativ este livrat imediat ce furnizorul de servicii a creat mesajele destinate destinatarilor serviciului.
  8. Clientul se poate dezabona de la buletinul informativ, fără a da vreun motiv și fără a suporta costuri, în orice moment, trimițând un mesaj la adresa de e-mail a Furnizorului de servicii specificată în § 2 din Termeni și condiții.
  9. Trimiterea unui mesaj prin care se solicită dezabonarea de la buletinul informativ va duce la încetarea imediată a acordului.
  • 5 PLÂNGERI

I DISPOZIȚII GENERALE

  1. Furnizorul de servicii solicită ca reclamațiile referitoare la conținutul digital care face obiectul Termenilor și condițiilor să fie trimise la adresa poștală sau electronică indicată la § 2 din Termeni și condiții.
  2. Furnizorul de servicii va răspunde la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia.

II BENEFICIARI PRIORITARI

  1. Furnizorul de servicii este răspunzător față de Clientul prioritar pentru conformitatea prestației cu Contractul, în conformitate cu legislația general aplicabilă, inclusiv în special cu dispozițiile Legii privind drepturile consumatorilor.
  2. În cazul unei executări necorespunzătoare a Contractului de către Prestatorul de servicii, Clientul privilegiat are posibilitatea de a exercita drepturile reglementate în secțiunea 5b din Legea privind drepturile consumatorilor.
  3. În cazul în care Furnizorul de servicii nu a livrat conținutul digital care face obiectul contractului, Clientul prioritar poate solicita Furnizorului de servicii să îl livreze. În cazul în care, cu toate acestea, Prestatorul de servicii nu livrează conținutul digital care face obiectul contractului imediat sau într-o perioadă suplimentară de timp convenită în mod expres între Clientul prioritar și Prestatorul de servicii, Clientul prioritar poate rezilia contractul.
  4. Clientul prioritar poate renunța la Contract fără a solicita conținutul digital care face obiectul Contractului dacă:
    • din declarația sau circumstanțele furnizorului de servicii reiese clar că acesta nu va furniza conținutul digital care face obiectul contractului sau
    • Clientul prioritar și prestatorul de servicii au convenit sau reiese clar din circumstanțele contractului că o anumită dată pentru livrarea conținutului digital care face obiectul contractului era de o importanță materială pentru clientul prioritar, iar prestatorul de servicii nu a reușit să îl livreze la acea dată.
  5. Furnizorul de servicii este răspunzător pentru nerespectarea obligațiilor contractuale care:
    • în ceea ce privește buletinul informativ - din cauza faptului că acesta este livrat în mod continuu - a apărut sau a devenit evident la momentul în care acesta trebuia livrat în conformitate cu prezentul acord;
    • în ceea ce privește Bonusul - existau la momentul livrării acestuia și au devenit evidente în termen de doi ani de la acel moment.
  6. În cazul în care conținutul digital care face obiectul Termenilor și condițiilor nu este în conformitate cu acordul, Clientul prioritar poate solicita ca acesta să fie adus în conformitate cu acordul.
  7. În cazul în care conținutul digital care face obiectul Termenilor și condițiilor nu respectă acordul, Clientul privilegiat este obligat să coopereze cu Furnizorul de servicii, într-o măsură rezonabilă și utilizând mijloacele tehnice cele mai puțin oneroase, pentru a determina dacă nerespectarea acordului în timp util se datorează caracteristicilor mediului digital al Clientului privilegiat.
  8. În plus, în cazul în care conținutul digital care face obiectul Termenilor și Condițiilor nu este în conformitate cu Acordul, Clientul prioritar poate depune o declarație de retragere din Acord atunci când:
    • aducerea unui astfel de conținut digital în conformitate cu acordul este imposibilă sau necesită costuri nerezonabile în conformitate cu articolul 43m alineatele (2) și (3) din Legea privind drepturile consumatorilor;
    • Furnizorul de servicii nu a reușit să aducă conținutul digital reglementat de Termeni și condiții în conformitate cu contractul într-o perioadă de timp rezonabilă după ce Furnizorul de servicii a fost informat de către Clientul prioritar cu privire la neconformitate și fără a crea inconveniente nejustificate Clientului prioritar, ținând cont de natura acestuia și de scopul pentru care este utilizat;
    • neconformitatea cu contractul a conținutului digital care face obiectul Termenilor și condițiilor continuă să existe chiar dacă furnizorul de servicii a încercat să îl aducă în conformitate cu contractul;
    • neconformitatea conținutului digital reglementat de Termeni și condiții cu acordul este de natură să justifice retragerea din acord fără a recurge în prealabil la soluția prevăzută la articolul 43m din Legea privind drepturile consumatorilor (și anume, solicitarea de a aduce conținutul digital în conformitate cu acordul);
    • din declarația sau circumstanțele Furnizorului de servicii reiese clar că acesta nu va aduce conținutul digital reglementat de Termeni și condiții în conformitate cu Contractul într-un termen rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru Clientul prioritar.

III PROCEDURI EXTRAJUDICIARE DE PLÂNGERE ȘI DE RECURS

  1. Furnizorul de servicii informează consumatorul cu privire la posibilitatea de a utiliza proceduri extrajudiciare pentru soluționarea plângerilor și a cererilor de despăgubire. Normele de acces la aceste proceduri sunt disponibile la sediile sau pe site-urile web ale entităților abilitate să soluționeze litigiile pe cale extrajudiciară. Consumatorul poate utiliza, printre altele:
    • cu ajutorul Centrului European al Consumatorilor relevant din cadrul Rețelei Centrelor Europene ale Consumatorilor. Centrele oferă informații privind drepturile consumatorilor și ajută la soluționarea litigiilor în cazul achizițiilor transfrontaliere. Asistența centrelor europene pentru consumatori este, în general, gratuită. Pentru o listă a centrelor competente pentru consumatori din țara dumneavoastră, consultați: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/
    • Platforma de soluționare online a litigiilor (ODR), pusă la dispoziție de Comisia Europeană, disponibilă la adresa: https://ec.europa.eu/consumers/odr

În plus, în Republica Polonă sunt disponibile următoarele forme de sprijin:

  • mediere efectuată de către Inspectoratul de inspecție comercială al voievodatului competent la nivel local, căruia trebuie să i se prezinte o cerere de mediere. De regulă, procedurile sunt gratuite. Lista inspectoratelor poate fi consultată aici: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php
  • cu ajutorul instanței permanente de arbitraj pentru consumatori competente care funcționează pe lângă Inspectoratul provincial de inspecție comercială, căreia trebuie să i se prezinte o cerere de examinare a cazului în fața instanței de arbitraj. De regulă, procedurile sunt gratuite. Lista instanțelor este disponibilă la adresa: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php
  1. Dispoziția anterioară are un scop pur informativ și nu constituie o obligație pentru furnizorul de servicii de a recurge la soluționarea extrajudiciară a litigiilor.
  2. Utilizarea procedurilor extrajudiciare de reclamație și de recurs este voluntară atât pentru prestatorul de servicii, cât și pentru consumator.
  3. În plus, consumatorul poate apela la asistența gratuită a ombudsmanului municipal sau districtual al consumatorilor.
  • 6 DREPTUL DE RETRAGERE
  1. Clientul prioritar are dreptul de a se retrage din contractul încheiat cu Furnizorul de servicii în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv.
  2. Termenul de retragere expiră la 14 zile de la încheierea prezentului acord.
  3. Pentru ca un Client prioritar să își exercite dreptul de retragere, acesta trebuie să informeze Furnizorul de servicii, folosind detaliile furnizate în § 2 din Termeni și condiții, cu privire la decizia sa de a se retrage din Contract prin intermediul unei declarații fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail).
  4. Clientul privilegiat poate utiliza modelul de formular de retragere de la sfârșitul Termenilor și condițiilor, dar acest lucru nu este obligatoriu.
  5. Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient ca clientul prioritar să trimită informații privind exercitarea dreptului său de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
  • 7 DATE CU CARACTER PERSONAL
  1. Furnizorul de servicii este operatorul datelor cu caracter personal furnizate de Client în legătură cu Contractul. Informații detaliate privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Prestatorul de servicii - inclusiv celelalte scopuri și motive de prelucrare a datelor, precum și destinatarii datelor, pot fi găsite în politica de confidențialitate disponibilă în Magazin - datorită principiului transparenței conținut în Regulamentul general al Parlamentului European și al Consiliului (UE) privind protecția datelor - "RODO".
  2. Scopul prelucrării datelor destinatarului serviciului este:
    • executarea acordului; în acest caz, baza pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este acordul sau acțiunile întreprinse la cererea beneficiarului serviciilor pentru încheierea acordului [articolul 6 alineatul (1) litera (b) din RODO];
    • pentru a analiza eficiența mesajelor trimise în temeiul contractului, în vederea stabilirii principiilor generale pentru un mailing eficient în activitatea Furnizorului de servicii; temeiul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în acest scop este interesul legitim al Furnizorului de servicii [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO];
    • stabilirea, investigarea sau apărarea unor posibile reclamații legate de Contract; temeiul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în acest scop este interesul legitim al Prestatorului de servicii [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO].
  3. Furnizarea de date de către Client este voluntară, dar în același timp necesară pentru încheierea Contractului și livrarea conținutului digital vizat. Nefurnizarea datelor va duce la imposibilitatea de a încheia Contractul și la imposibilitatea Furnizorului de servicii de a livra conținutul digital vizat de acesta.
  4. Datele destinatarului serviciului vor fi prelucrate până la:
    1. acordul va înceta să se aplice;
    2. încetează posibilitatea Clientului sau a Prestatorului de servicii de a formula pretenții legate de Contract;
    3. este acceptată obiecția Clientului cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal - în cazul în care prelucrarea s-a bazat pe interesul legitim al Prestatorului de servicii

- în funcție de ceea ce este aplicabil în cazul dumneavoastră.

  1. Clientul are dreptul de a solicita:
    1. accesul la datele lor personale,
    2. rectificarea acestora,
    3. ștergeri,
    4. limitarea prelucrării,
    5. portabilitatea datelor către un alt operator
      și dreptul:
    6. să se opună în orice moment prelucrării datelor din motive legate de situația particulară a Beneficiarului de servicii - la prelucrarea datelor cu caracter personal care îl privesc, în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (f) din RODO (și anume, pe baza intereselor legitime urmărite de Furnizorul de servicii).
  2. Pentru a-și exercita drepturile, clientul trebuie să contacteze furnizorul de servicii.
  3. În cazul în care Clientul consideră că datele sale sunt prelucrate în mod ilegal, Clientul poate depune o plângere la autoritatea competentă în materie de protecție a datelor cu caracter personal. În Polonia, aceasta este președintele Oficiului pentru protecția datelor cu caracter personal.
  • 8 MODIFICARE A REGULAMENTELOR SAU A BULETINULUI INFORMATIV
  1. Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica Termenii și condițiile numai din motive importante. Prin motiv important se înțelege necesitatea de a modifica Termenii și Condițiile cauzată de:
    1. modificări ale funcționalităților Buletinului informativ, care necesită modificarea Termenilor și condițiilor sau
    2. o modificare a legislației care afectează executarea Contractului de către Prestatorul de servicii sau adaptarea serviciilor la recomandări, orientări, ordine sau interdicții, hotărâri, dispoziții, interpretări sau decizii ale autorităților publice autorizate sau
    3. modificări ale datelor de contact sau de identificare ale furnizorului de servicii.
  2. Informațiile privind modificarea planificată a Termenilor și condițiilor vor fi trimise la adresa de e-mail a Clientului furnizată în momentul încheierii Contractului cu cel puțin 7 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.
  3. În cazul în care beneficiarul serviciului nu se opune modificărilor planificate până la data intrării în vigoare a acestora, se consideră că le-a acceptat, ceea ce nu constituie un obstacol în calea rezilierii acordului în viitor.
  4. În cazul în care clientul nu acceptă modificările planificate, acesta trebuie să trimită un mesaj la adresa de e-mail a furnizorului de servicii specificată în § 2 din Termeni și condiții, ceea ce va duce la rezilierea contractului imediat ce modificările planificate intră în vigoare.
  5. Datorită naturii unice a acordării bonusului, modificările aduse Termenilor și condițiilor nu vor afecta acordul în măsura în care acesta acoperă acordarea bonusului.
  6. Furnizorul de servicii poate efectua o modificare a buletinului informativ care nu este necesară pentru respectarea acordului, din motivul indicat la alineatul (1) litera (b) sau ca urmare a unei modificări a funcționalității buletinului informativ. Introducerea modificării menționate în propoziția anterioară nu implică niciun cost din partea Clientului prioritar. Dispozițiile alineatelor 2-4 se aplică în mod corespunzător.
  7. În cazul în care modificarea menționată în dispoziția precedentă afectează în mod semnificativ și negativ accesul Clientului privilegiat la Buletinul informativ sau utilizarea acestuia, Furnizorul de servicii va trimite la adresa de e-mail a Clientului privilegiat în timp util, pe un suport durabil, informații privind natura și momentul modificării și drepturile Clientului privilegiat în legătură cu modificarea.
  • 9 DISPOZIȚII FINALE
  1. Furnizarea de conținut ilegal de către client este interzisă.
  2. Contractul se încheie în limba polonă.
  3. Contractul încheiat pe baza acestor Termeni și condiții este reglementat de legislația poloneză, sub rezerva secțiunii 4.
  4. Alegerea legii poloneze pentru un acord încheiat în baza acestor Termeni și condiții cu un consumator nu renunță sau limitează drepturile consumatorului în temeiul dispozițiilor legale obligatorii aplicabile acestui consumator într-o situație în care nu se face o alegere a legii. Acest lucru înseamnă, în special, că, în cazul în care dispozițiile naționale aplicabile unui anumit consumator prevăd o protecție mai largă decât cea prevăzută în cadrul acestor Termeni și condiții sau în dreptul polonez, se aplică protecția mai largă.
  5. În cazul unui eventual litigiu cu un client neprivilegiat în legătură cu contractul, instanța competentă este cea de la sediul social al prestatorului de servicii.

Anexa 1 la Regulamentul de procedură

Mai jos este prezentat un model de formular de retragere, pe care consumatorul sau întreprinzătorul privilegiat îl poate folosi sau nu:

FORMULAR DE
RETRACTAȚIE MODEL
(se completează și se returnează numai dacă doriți să vă retrageți din contract)

PT4Camp Gabriela Tiszczenko
Strada 3ciewiórcza, 15-535 Białystok
Adresa de e-mail: PT4Camp Gabriela Tiszczenko:
 [email protected]

- Eu/Noi(*) ..................................................................... notific prin prezenta retragerea mea/noastră(*) din contractul de furnizare a următorului serviciu(*) / de furnizare de conținut digital în forma(*):

 ..............................................................................................................................................................................

 ..............................................................................................................................................................................

 ..............................................................................................................................................................................

- Data încheierii contractului(*)

 ..............................................................................................................................................................................

 - Numele consumatorului (consumatorilor)/întreprinzătorului (întreprinzătorilor) privilegiat(i):

 ..............................................................................................................................................................................

 - Adresa consumatorului (consumatorilor)/întreprinzătorului (întreprinzătorilor) privilegiat(i):

 ..............................................................................................................................................................................

 ..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
 Semnătura consumatorului (consumatorilor)/înlocuitorului (beneficiarilor)
(numai în cazul în care formularul este trimis pe hârtie)

 Data ............................................

(*) A se șterge, după caz.

 

up
Magazinul este în modul de vizualizare
Vezi versiunea completă a site-ului
Sklep internetowy Shoper.pl